Kongremiz kapsamında tam metin bildirilerin yer alacağı kongre kitabı basılacaktır. Bu doğrultuda tam metin gönderimi ile ilgili süreç başlamıştır. Tam metin bildirilerinizi Microsoft Word dosyası olarak (doc, docx) uhak@altakademi.com e-posta adresine gönderebilirsiniz.
Bildiri No | Bildiri Adı | Yazar(lar) |
---|---|---|
1 | Anlattığım Benim Hikayem: Edebiyatta Çocuk Anlatıcı | Yasemin Yılmaz Yüksek |
2 | Öğrencilerin Masallara Yönelik Tutumlarının İncelenmesi | Nihan Karabulut, Hasan Kıcır |
3 | Okul Öncesi Öğretmenlerinin Masallarla İlgili Görüşlerinin İncelenmesi | Nihan Karabulut, Hasan Kıcır |
4 | Masalların Arketipsel Sembolizm Açısından Doğası ve Bilişsel Süreçlere Katkısı | Efe Elmas |
5 | Anonim Halk Edebiyatı Ürünlerinin Çocuk Okurlara Uyarlanması: Boratav’dan Binyazar’a Masallar | Neslihan Yücelşen, Funda Yeşil |
6 | Bugünün Masal Anlatıcıları, Anlatmaya Nasıl Hazırlanıyor? Bir Alan Araştırması | Sıla Topçam, Özlem Belkıs |
7 | Evvel Zaman İçinde, Bilim İlim İçinde | Rabia Elif Özcan, Şerife Zeynep Özcan |
8 | Masalların Bireylerin Gelişimine Etkisi (Uyuyan Şans Masalı Örneği) | Erhan Akın |
9 | Öğretmen Bakış Açısına Göre Masal ve Masal Anlatıcılığı | Erhan Akın |
10 | Türk Sineması ve Hikâye Anlatıcılığına Dair Bir Örnek: Kosmos | Evşen Çerkeşli |
11 | Kültürel Kavramlar ve İletişim Bağlamında Hikaye Anlatıcılığının Önemi Ve Öğrenmeye Etkisi | Bilgen Kuzu |
12 | Kök Değerlerin Kazandırılmasında Yaşantı Temelli Bir Yaklaşım: Masallar ve Yaratıcı Drama | Şeyda Özcan |
13 | Sanal Gerçeklik Hikaye Anlatıcılığı Ve Mekan Algısı | Burcu Nimet Dumlu |
14 | Masal Anlatıcılarının Çocuk Edebiyatı Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi | Duygu Aydın Gönül, Yurdanur Ay Paşa |
15 | Çocuk Kitapları ile Bütünleştirilmiş Eğitim Programının İlkokul Öğrencilerinin Göçmen Algısı Üzerine Etkisinin İncelenmesi | Mustafa Erol, Şüheda Köstekçi, Ahmet Erol |
16 | İlkokul Öğrencilerinin Demokratik Kavramlara İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi: Hikaye Yolu İle Bir Analiz | Mustafa Erol, Beyza Salım |
17 | Anlatıcılık Mekânı Olarak Televizyon Dizileri | Çağla Yılmaz |
18 | Doğu Medeniyetinin Olağanüstü Anlatıcıları Üzerine Bir Değerlendirme | Seçkin Sarpkaya |
19 | Karagöz’ün İşlev Sefası: Karagöz Oyunlarının İşlevlerinin Farklı Bağlamlardan Hareketle İncelenmesi | Emine Varışoğlu |
20 | Sınıf Öğretmenlerinin Hikaye Anlatıcılığı Yönteminin Derslerde Kullanımına İlişkin Görüşleri Üzerine Nitel Bir Çalışma | Salim Gönül |
21 | Kahramanlar Dünyasından Sıradan Anlatıcıya Anlatıcı Profili | Kürşat Öncül |
22 | Axel Olric’in Epik Yasaları Işığında “Üç Kardeş, Üç İfrit ve Kısmet” İsimli Hikâyenin İncelenmesi | Berfin Sıla Kepez |
23 | Ulusal Masal ve Hikayelerin Sinema ve Tiyatrodaki Yeri | Murat Yalçın, Mehtap Yalçın |
24 | Somut Olmayan Kültürel Mirasın Canlandırılmasında, Dijital Hikâye Anlatma Atölyelerinin Rolü | Yücel Özdemir |
25 | Billur Köşk ve Elmas Gemi Masalının Yorumlanmasına Dair Alternatif Bir Deneme | Pınar Başar Ünlüer |
26 | 2018-219 Eğitim Öğretim Yılında Ortaokulda Okutulan Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Masalların Nitelik ve Nicelik Olarak Yeterliliği | Cüneyt Dinler |
27 | Elektronik Kültür Bağlamında Anlatı | Filiz Güven |
28 | Kendisi Küçük İçeriği Büyük Anlatılar | Pınar Göktaş |
29 | Masalların Ortak Dili: Türk Dünyasında “Kel” Tipi Ekseninde Kurulan Masallar Üzerine Bir İnceleme | Meriç Harmancı |
30 | Geçmişten Günümüze Kültürel Anlatıcılık Örnekleri ve Uygulamalı Halkbilimi Bağlamında Eğitimde Kullanılması | Ayşe Hilâl Ezber |
31 | Masal ve Tekerlemenin Edebi Üretim Sürecine Katkıları: Asaf Halet Çelebi’nin Metinlerinde Masal Etkisi | Meliha Özhan |
31 | Ortak Bilinçdışının Bir Ürünü Olarak Oyunbaz Yaşlı Bilge Adam Figürü : Kısa Öykülerdeki Benzerlikler Yönünden Zen Bilgeleri ve Nasreddin Hoca Karşılaştırması | Özgür Önal |
33 | Türkçenin ve Arapçanın Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Hikâyelerin Tematik Karşılaştırılması | Sümeyra Bozkurt |
34 | Eğitimde Sembol Dilinin Kullanımı | Serap Aksoy |
35 | “Kutsal Anlatı”ların Erkek Anlatıcıları ile “Hayali Anlatı”ların Kadın Anlatıcıları: Masal Anaları | Zeynep Çobanoğlu |
36 | Eğitimde Masal Misyonu | Mehtap İnan |
37 | Eko-Folklorik Sözlü Anlatının Eğitim İşlevi | Emine Çakır |
38 | Geleceği İnşa Etmede Sınıflarda Anlatılacak Masalların/Hikâyelerin Seçimi | Zühre Koç |
39 | Türk Kültürüne Göre Çocuk Hikâye Kitaplarında İllüstrasyon | Kevser Soydan |
40 | Alman ve Türk Olağanüstü Halk Masallarında Anlatıcı Dili ve Üslup Benzerliklerine İlişkin İnceleme | Tuyça Obruk Canpolat |
41 | Hikâye Kitaplarının Eğitimde Materyal Olarak Kullanılmasının Önemi | Sibel Malkoç |
42 | Kültür Endüstrisi ve Sanat Yaratıcılığının Masallarla Aktarımı | Nejla Kayalı Orta |
43 | Üstün Zekâ ve Yetenekli Çocuk Sahibi Aileler Etkinlik Uygulaması Önerisi: Bibliyoterapi | Uğur Zat, Banu Evren |